... ŠKOLA PRO DĚTI


Školní hřiště

18.11.2016 17:45

Vážení rodiče,

byla jsem oslovena skupinkou několika z vás, zda bych mohla nějakým způsobem dovybavit školní hřiště, které využívají děti nejen v době, kdy tráví čas ve škole a ve školce, ale také ve volném čase (o víkendech, svátcích, prázdninách apod.). V prvé řadě vám chci poděkovat za zájem a podporu, kterou z vaší strany cítím. Je to pro mě obrovský stimul, který mi dodává energii.

Ve věci nových herních prvků jsem v kontaktu s panem starostou. Máme v plánu doplnit hřiště nejen o herní prvky pro děti ze školky a školy, ale také pro mládež. Trendem dnešní doby je být fit a k tomu patří pravidelný pohyb. Naším záměrem je vybudovat hřiště, které bude vyhovovat nejen malým dětem, ale také mládeži. Teenageři by zde mohli posilovat na certifikovaných posilovacích věžích, čímž by se zefektivnila jejich snaha o zlepšení fyzické kondice.

S malými dětmi jsme si ve škole povídali o tom, co je na hřištích nejvíce baví, při hře na architekty děti plánovaly své hřiště snů, poté debatovaly o svých návrzích, porovnávaly je a hodnotily. Dokonce jsme uspořádali soutěž o nejlepší návrh. Tyto aktivity děti velmi bavily, byly hrdé na práci, kterou odvedly.

Od staršího bratra naší žákyně jsem dostala také parádní figurku "týpka z posilovny", za kterou děkuji. Mám ho v kanceláři.

Se zřizovatelem intenzivně pracujeme na získání dotace, která by myšlenku hřiště pro více generací pomohla zrealizovat. Držte nám proto palce, snad nám to vyjde.

—————

Zpět